Els esmorzars de l’onze de setembre

 

Els superherois necessitem una gran quantitat de vitamines i hidrats per mantenir els nostres super poders. I avui es presentava una de les millors dates per esmorzar gratis i fins a omplir les piles a tope. Es tracta de l’esmorzar que es celebra cada any a Can Torrents amb motiu de la diada nacional de Catalunya.

El que més m’ha sobtat és que ningú m’ha demanat cap acreditació -ningú m’havia invitat- , i he pogut entrar amb la meva capa i el meu vestit de super heroi. Meravellosa seguretat! Inclús he pogut saludar a l’amic Jaume Bosch i Mr. Montilla allà pressents. Hem pogut tastar tot tipus de dolços com ara croissants, croissants de xocolata, ensiamades, muffins, i moltes més coses com ara entrepans, cafès i sucs per a tots als gustos… I mentrestant totes les iniciatives socials es floreixen per la manca de recursos d’uns que prefereixen la imatge externa als fets del mateix poble. ¿Que pensaria Rafael Casanovas d’això? Tampoc ho sabem, ja que el nostre heroi ja en tindria prou  amb refutar el seu heroicisme històric.

11 de setembre, dia de contrastos a la meva amada Catalunya.

Però amb l’estomac ple.

2 responses to “Els esmorzars de l’onze de setembre

  1. No t’han demanat acreditació? que rar, normalment en demanaven sempre! jo vaig amb els gegants de casablanca! i avui no ens han deixat ni entrar, ens han portat bosses amb dos minientrepans a fora…. u arribo a saber i… ajajjajaj

    vinga!

Deixa un comentari